Friday, September 16, 2011

Kembalinya aku..

Assalamualaikum..  =)

Lama dah kan blog ni tak dijenguk tuannya sendiri... Maaflah.

Aku baru register di IIUM Gombak untuk  my undergraduate program. Alhamdulillah so far ok je semua. Kelas pun dah ada yang start. Sesat cari kelas? Of course! Haha..

taken from fb- Al Haqir (blog)

Nothing much nak cerita pun. Taaruf Week? Not interested to share. Sorry. Tapi tapi, lagu IIUM-Leading The Way serius best! Walaupun lagu CFS lagi enjoy, tapi lagu ni sangat2 menaikkan semangat. Part chorus dia macam sangat sesuai utk graduation ceremony.

Oh ye, kat bilik aku kan tak dapat connect internet pon. Agak mengecewakan di sini. So, mungkin aku akan jarang update lepas ni. Sedihnya. Sebab kadang-kadang tu idea mencurah-curah tapi sebab susah nak online, aku jadi..pendam jelah kan. InsyaAllah bila cuti aku post.

Sekarang ni masih adapt-in-process. Suasana tu takde lah jauh sangat beza, masih mudah diterima. Cuma ada rasa gerun siket dengan apa yang aku akan terima dalam pelajaran. Yelah, awal-awal masuk lagi dah ada senior cakap, "The TOUGHEST kuliyyah in IIUM Gombak, engineering"

So, gentar tak gentar jugak lah.. Tapi, insyaAllah, aku akan cuba.

Ok lah, next entry in row!

Bye! Wassalam~

*Selamat menyambung belajar kepada kawan-kawan seangkatan setelah 6bulan bercuti!  =)

No comments: