Friday, December 3, 2010

Nak sgt2!!

Assalamualaikum..

Aku takde topik menarik sepanjang minggu ni nak share ngn dunia.. ceh, mcm la satu dunia bukak blog ni kan.. haha..

Cuma, minggu ni emosi krg stabil.. Tataw la nape.. Sume benda wat rase tak btol.. Tapi, Alhamdulillah tak effect precious time in class..

Pegang sikat, jatuh, pegang kertas, berselerak, pegang nfon pon terpelanting.. Adoii.. Pegang bantal je tak berganjak..  wink!

Exam in two weeks more..

Begitu lah situasi aku sepanjang minggu ini. Sehinggalah mak call, tanya nak balik ke tak. Terus aku jawab nak.. Tapi, memikirkan assignment computer2 and chemistry lab report yang tidak siap lagi, aku katakan tak jadilah nak balik. Tapi, dalam hati nak balik!!

Lepas tu, mak pun beritahu, atok sakit. Masuk wad. Zupp! Terus terbayang semua benda yang aku buat tak betul tu..

Aku tah tahu lah instinct or what.. Tapi, lepas tahu tu, mcm tak rasa dah the 'serba tak kena' feeling tu.

Alhamdulillah, atok dah keluar wad.. Tup tup, aku sekarang dah kat Temerloh. Asalnya tak nak balik, sampai sudah mahligai wan n atok ni.. Dari hari Ahad lagi rupanya dah admitted.. Semalam baru discharge.

Lega bab tu.. Tapi, aku sedang merindu lah.. 

Rindu kan pantai..
 Aku nak duduk atas pasir putih lembut itu, sambil menjamu mata dengan lautan biru luas yang seolah-olah tiada penghujungnya.. Menikmati angin lembut menampar pipi, meniup halus hujung tudung.. Ah, tentu terasa persis bidadari! 
 (prasan cantik! hikhik)

SOMEBODY.. PLEASE, TAKE ME THERE!!!!!!

Sambil, menghirup coconut shake dari gerai mokcik yg ketiga dari kanan mengadap pantai.. huhu.. tangan menguis-nguis pepasir lembut.. udara dihirup sedalam-dalamnya..

"Ahh.. indahnya ciptaan Tuhan!"

~bila lah pulak aku dapat pergi ke sana..~

p/s I am 'damnly' very serious about going to the pantai.. SGT2 nak..

2 comments:

RasyidHamid said...

urm..t ku bawak kau gi pantai ea?? heeee^^

nusaibah said...

sabar ye mama..nanti i bawak u balik rumah i..buka je tingkap terus 'woosh', angin masuk..hihii >.<