Friday, February 24, 2012

Wahai purnama..

Assalamualaikum..  =)

Sempena hari Jumaat yang penuh barakah ni, meh la kita sama-sama banyakkan selawat dan memuji Rasulullah SAW.

Minggu lepas, adalah kuliah pertama Habib Ali Zainal Abidin al Hamid dalam semester ni. Selepas aku bercuti selama sebulan, rasa excited jugak nak pergi. Sebab dah lama tak 'jumpa' beliau.

Sementara menunggu kehadiran habib, kami berqasidah ramai-ramai. Do you know how the feeling is? Hilang beban sepanjang minggu tu, rasa sejuk je.. Sayu je.. Seriously.

Then, habis qasidah yang pertama tu, masuk yang kedua. Brother yang lead tu ada sebut nama qasidah tu, tapi tak jelas. Bila dia start je, terus meremang bulu roma aku. Firstly, nada dia sangat best and secondly the voice of that guy was incredibly good. 

Balik je bilik, aku pon terus me-Youtube. Alhamdulillah, dapat jugak. Sehingga sekarang ianya masih bermain-main di bibirku.

Here you go, YA BADROTIM.. (tapi bukan the same voice lah.. hehe)



kalau muzik guna gendang lagi best sebenarnya tapi takde jumpa yang official.

#I am easily falling in love with beautiful+meaningful songs such as this!
\and the voices too  ;)\

## Ya, saya baru tahu qasidah ni, sedih bukan? Betapa banyak nya lagi kekurangan pengetahuan saya.. Tapi takpe kan? Never too late to learn isn't it? Sila beri tunjuk ajar.. 

.

No comments: