Friday, July 6, 2012

Dirinya




Banyak perkara yang tak terucap secara formal, maka perbualan santai itulah menjadi medium perkongsian

Bersantai bersama dia yang ku kagumi, di mata saya, dia memang hebat

Terlalu banyak kata-katanya yang kalau boleh saya nak record kemudian play and replay repeatedly

Melimpah ilmu saya dapat

Mencurah-curah pengalaman yang mematangkan

Untuk menjadi sepertinya, jauh sekali dari kemampuan saya

Namun, saya impikan menjadi sekuat dirinya, setegar hatinya

Terima kasih Allah

Atas kesempatan yang tak terlintas pun di fikiran

Alhamdulillah ^^

*mengagumi jangan terlampau pula, bimbang-bimbang andai dia lakukan kesalahan, kita tak boleh terima, ingat, manusia tetap manusia, salah silap adalah sulaman kehidupan. yang penting jangan diulang.. walaupun saya mengagumi dia, saya lebih selesa bertindak sebagai sahabat yang lebih sempoi dan bebas berkata-kata~


#maaf tak dapat sertai beberapa program yang ditawarkan.sungguh saya nak, tapi belum rezeki mungkin 




.

2 comments:

zubaidah said...

do i know him@her?hehe

sukma atiqah said...

of course you do~